Ne kadar aşk? Ucuz mu sattığın bedeninden?


Kimi sevsem yalan kime güvensem aynı hikaye.
önümde ıslak kağıtlar yazmaz kalemim susmaz hıçkırıklar,
beni yazdıklarımdan başka kim anlar.
önce yazar sonra okurum daha çok nefret edebilmek için sevmekten..
Kimse üzemezdi hani beni?
Değişen neydi hislerim mi?
Yarı yolda bırakan kaderim mi?
Candın canıma ömrümden ömürdün her anıma.
kim anlar beni, bunu okuyanlarmı sanmam..
teslim etmeden bu canı anlamaz kimse anlatcaklarımı
çok susmam senden önce neysem oyum,
geçmişim bırakmadan yakamı dönmem.
Verilmiş sözlerim de var dayasalar silahı kafama dönmem
ben yemin etmişken sen yine gelip benim olsan
dönüpde yüzüne yeniden sebebim diyemem...
Ne kadar aşk? Ucuzmu sattığın bedeninden?

Orkun Gümüş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sevdim seni..

BÜTÜNLEŞEN DUYGULAR.........

'' Onlar Hep Yanım da''