Gerçek Olan Hangisi

İnsan geçmişin üstüne gelecek kurup yaşayamazmış!Bunu öğrendim sen yokken...Acı verdi,canımı yaktı ama öğretti.Hayat bu değil mi?Öğrenmek istediğin her şeyin en açık ve buruk halini gösteren zaman dilimi...Geçer gider.Yapabileceğin bir şey yoktur sadece bakakalırsın.

En azından benim düşündüklerim buydu.Öğrene bildiğim yada öğrendiğimi zannedip de,bunca zaman kendimi kandırdım.Bilmiyorum...
Ben ona bildiğim sandığım gerçeği söylerken o bana:
-''Geçmişin olmadan hiç bir geleceğin olmaz.Geçmişin üzerine geleceğini kurar ve yaşarsın'' dedi...

Doğru mu?Yani benim doğru bildiğim yanlış mı?O mu haklıydı ben mi?Kendimi mi kandırmıştım ben!

Ona kızmak için olmayan bir sebep,hayatımı düzene girmesini isterken bir engel ve yılların getirdiklerini kendi içim de ağırlığını hafifletmek için var olmasını istediğin bir ... bir,bir....

Siz biliyor musunuz?Doğru olan hangisi?
''İnsan geçmişinin üstüne gelecek kurup yaşayamaz mı?'' yoksa
''İnsan geçmişinin üstüne gelecek kurup,gayet te güzel yaşayabilir mi?''

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sevdim seni..

BÜTÜNLEŞEN DUYGULAR.........

'' Onlar Hep Yanım da''